PLANY TRENINGOWE GDAŃSK

Podczas pierwszych biegów Warriors Run daliście z siebie wszystko i jestesmy z Was dumni. W listopadzie kolejne dwa biegi po gdańskiej plaży. Chcecie pobiec lepiej? A może chcecie wskoczyć na podium? Jeśli tak proponujemy na pierszy miesiąc następujący plan ! Poniedziałek : Spacerowo :-) możcie wybrać się na basen lub na rower a jeśli nie macie ochoty to...odpoczywajcie! Wtorek : 30 luźnego minut biegu na rozgrzewkę 10 minut lekkiego rozciągania 30 minut ćwiczeń : 2 serie / dla zaawansowanych 3 serie 1. 10 przysiadów + 100 m trucht 2. 15 x nożyce w leżeniu + 100 m trucht 3. 15 grzbietów + 100 m trucht 4. 10 x wyrzut obu nóg jednocześnie do tyłu z przysiadu podpartego+ 100 m trucht 5. 10 pompek + 100 m trucht Na koniec 3 x 100m sprint 5 minut trucht+ rozciąganie Środa : Swobodny bieg do 60 minut Czwartek : 20 minut luźnego biegu 10 minut lekkiego rozciągania 30 minut biegu w tempie ok. 1 minuty wolniejszym niż wasz bieg na 10 km / zaawansowani 40 min biegu Piątek: Wolne , piwo regeneracyjne z przyjaciółmi :-) Sobota : Bieg po crosie lub po plaży. Znajdźcie naturalnie pofałdowany lub piaszczysty teren ( najlepsza jest plaża )i cieszcie się nim! Po 20 minutowym biegu na rozgrzewkę ruszcie z uśmiechem na cros! Przez ok 30 minut podbiegajcie i zbiegajcie lub biegnijcie samym środkiem plaży . Macie poczuć przyjemne zmęczenie. Zaawansowani na koniec 3 x 20 sekund przyspieszenia na piasku lub 3 x 20 sekund podbiegi Na koniec 10-15 min truchtu na schłodzenie i rozciąganie! Niedziela: Niedziela to wasz czas! Jesli możecie wybiec gdzieś za miasto zróbcie to koniecznie. Dzisiejszy trening to 90 minut marszobiegu lub biegu ciągłego w przyjemnym tempie :) Powodzenia!